Add your title here
This is the text area for this paragraph. To change it, simply click and start typing. Once you've added your content, you can customize its design by using different colors, fonts, font sizes and bullets. Just highlight the words you want to design and choose from the various options in the text editing bar.
This is the text area for this paragraph. To change it, simply click and start typing. After adding your content, you can customize it.

Zeg wat je bedoelt; bedoel wat je zegt. En doe vervolgens wat je hebt gezegd dat je zou doen.
Een korte krachtige boodschap, een helder doel.
Betekenisvolle betrokkenheid vereist vertrouwen
Add your title here
This is the text area for this paragraph. To change it, simply click and start typing. Once you've added your content, you can customize its design by using different colors, fonts, font sizes and bullets. Just highlight the words you want to design and choose from the various options in the text editing bar.
This is the text area for this paragraph. To change it, simply click and start typing. After adding your content, you can customize it.
Compacte branding
De vraag
Ik heb een compacte huisstijl nodig; voor nu alleen wat correspondentiemateriaal.
De oplossing
Natuurlijk, is dat een optie! Er zijn voor René drie concepten uitgewerkt op basis van:
Listen, really listen.
Draagvlak creëren, alle seinen op groen bij stakeholders, positieve vibe. #groen #positief #draagvlak
Do what you say you would do. Proactieve houding, stakeholders informeren en betrekken. #oranje #actief #integer
Seek to understand before being understood.
Informatie inwinnen bij stakeholders, kennis delen en doordachte keuzes maken. #paars #doordacht #betrouwbaar
Nummer twee was de winnaar! De uitstraling is zakelijk en modern. Uiteindelijk uitgewerkt zijn een logoset, het briefpapier voor offertes en facturatie en e-mail handtekening.








Verrast worden!
“In de eerste stappen als ondernemer komt er echt een hoop op je af. Belasting, KvK…. De brieven vliegen je letterlijk om de oren. En je zou bijna vergeten dat je als bedrijf ook nog iets aan je uitstraling moet doen. En wie dan denkt, ‘dat knutsel ik zelf wel even in elkaar’ zou ik zeggen: ‘doe dat niet, maar bel Sparkblue!’”
René de Heer
René de Heer bv